وصیت نامه شهید سید عبدالکریم کریم زاده محسنی

بسمه تعالی

با سلام به پیشگاه مقدس ولی عصر ،مهدی موعود،امام زمان (عج)وبا سلام ودرود خدمت امام بزرگوارمان امام خمینی وبا سلام ودرود به شهدای راه حق وآزادی وهمچنین سلام ودرود بیکران به امت بیدار وسلحشور که واقعاً‌ ما را شرمنده کرده اند ونمی دانیم که چگونه این همه فدارکاری وایثار را توصیف کنیم وهمین بس که امام بزرگوارمان فرمودند: مثل این ملت هیچ کجا نمی توان پیدا کرد که رحمت خدا بر این امت باد. وبا عرض سلام وادب خدمت پدر و مادر عزیز ومهربانم ، پدر ومادر، نمی دانم چگونه این همه زحمات بی دریغ شبانه روزی شما عزیزان را جبران کنم که در طول زندگیم نتوانستم، امیدوارم مرا ببخشید وحلال کنید. از خداوند رحمان برای شما عزیزان اجر وصبرعظیم خواستارم وانشاءالله خداوند به شما پاداش بزرگ عطا خواهد فرمود و از شما می خواهم که از این مصیبت ناچیز که بر شما وارد شده به خود غم واندوه راه ندهید و همیشه صحنه کربلا وآن مصیبت را که بر امام حسین(ع) وزینب کبری(س) ویارانشان وارد شده در نظر داشته باشید که غم من در مقابل آن همه عظمت وبزرگی امام حسین(ع) ودیگر یارانش ناچیز وبی مقدار است. با سلام خدمت خواهران وبرادران گرامی وارجمندم، امیدوارم که در سایه عنایت خداوند منان سلامت وتندرست باشید .

برادران عزیز ،مرا حلال کنید وهر گونه ناراحتی از من دیده اید ببخشید. از شما می خواهم که راه شهدا را ادامه بدهید وامام را تنها نگذارید که تنها گذاشتن امام یعنی تنهایی قرآن ، تنهایی اسلام و تنهایی همه اینها یعنی از اسلام خارج شدن وبه طاغوت نزدیک شدن و نتیجه اش را هم که چند سال قبل چشیده ایم وشما بهتر از من می دانید که آن رژیم ملعون چه بلایی که بر سر این ملت نیاورد. پس باز از شما خواهش دارم که هرگز امام را تنها نگذارید گوش به فرمان آن بزرگ مرد تاریخ باشید که سعادت دنیا وآخرت شما، تمام در امام خلاصه شده است ویک خواهش که از خواهرانم دارم این است که زینب وار غم برادرانشان را تحمل کنند و اسلام واقعی را در خود پیاده و حجابتان را هر چه بیشتر محفوظ کنید. صبر واستقامتتان را بالاتر برده واتکا به خداوند بزرگ را فراموش نکنید.

بیشتر از این وقت گرامی شما عزیزان را نمی گیرم ، سلام مرا به تمام دوستان وآشنایان برسانید وحلالیت برایم بطلبید ، همه شما را به خدای بزرگ می سپارم ،
خداحافظ همه شما
در ضمن مرا با لباس رزم در بهشت علی به خاک بسپارید.

 

  • فایل صوتی:
وصیت‌نامه پاسدار شهید سید عبدالکریم کریم زاده محسنی
4.4 MiB
113 Downloads
اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *