پیام تقدیر حجت الاسلام مصطفی محجوب، مدیر هیأت روضة الزهراء دزفول، در پی حماسه باشکوه غدیر در دارالمؤمنین

بسم الله الرحمن الرحیم

🔶 امام صادق (علیه السلام): عید غدیر، بزرگترین عید خدا است، خدا هیچ پیامبری را مبعوث نکرده مگر آنکه این روز را عید قرار داده و احترام آن را نگه داشته است. نام این روز در آسمان «عهد معهود» و در زمین «روز پیمان گرفته شده و جمع مشهود» است.

🔶 فقط به عشق مولا…
حتی گرمای تیرماه خوزستان هم حریف شان نشد؛
آمدند تا همراه و هم نوای با ملائک، جلوه‌ای دیگر از عشق به مولا امیرالمؤمنین علیه السلام را به نمایش بگذارند…
مثل همیشه -و هر وقت که بناست کاری برای اهل بیت انجام شود- هر کس هرچه از دستش برآمد، انجام داد ، از برپا کردن – ۸ شب – موکب و برنامه ریزی برای برنامه‌های شاد و متنوع، تا پذیرایی از عاشقان مولا امیرالمؤمنین ، با شربت و آب خنک و نان تازه و حلوای سیب زمینی و…، برپایی ایستگاه نقاشی و بازی با کودکان و ساختن لحظات شاد و به یاد ماندنی برای آنان با هدف ثبت خاطره هایی زیبا و دلنشین و کاشتن بذر محبت امیرالمؤمنین در دل‌ها…

🔶 تحمل گرمای طاقت سوز تیر ماه، کنار دیگ هایی که برای طبخ ۲۰۰۰۰ غذا تدارک دیده شده بود، حسن ختام زیبای این برنامه بود، که جز با عشق و ارادت بی حد و حصر به محضر مولایمان امیرالمؤمنین امکان پذیر نبود؛ آن هم با دنیایی از دلخوشی و شور و شوق که چشم هر بیننده ای را می نواخت!

🔶 هیئت روضةالزهرای دزفول افتخار می کند که از اولین برپاکنندگان #اطعام و #جشن و ضیافت غدیر در شهرستان دزفول بوده و امسال نیز برای ششمین سال متوالی با شکوهی دو چندان این عید بزرگ الهی را جشن گرفته و با اطعامی چند هزار نفری، و توزیع بسته های معیشتی ، طعم لذت بخش و شور آفرین این شادی را مهمان خانه‌ی عاشقان اهل بیت نموده است.
و خرسندیم که سنت زیبای بزرگداشت غدیر در پایتخت ایمان و مقاومت دزفول هم زمان با اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران سال به سال باشکوه بیشتر برپا می شود به گونه ای که امسال ده‌ها ایستگاه صلواتی، موکب و مراسم جشن و سرور در سطح شهرستان برپا شد.

🔶 در پایان، تمام قدم هایی را که در راه بزرگداشت عیدالله الاکبر برداشته شده ارج نهاده و از تمام عزیزانی که به طور شبانه روزی هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و برای بزرگداشت این امر عظیم الهی ما راهمراهی کردند نهایت #سپاس و #قدردانی را می‌نماییم؛
امید که که این قدم ها و عرق هایی که برای بزرگداشت غدیر مولا امیرالمؤمنین ریخته شد، مقدمه ای باشد برای عرق ریزی در فردای ظهور و همراهی با مولایمان، صاحب العصر و الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) یگانه وارث غدیر.

🌷کوتاه ترین راه نجات است غدیر….

خادم هیأت روضة الزهراء دزفول
مصطفی محجوب
۱۴۰۲/۴/۱۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *