بیانیه تقدیر ازمردم شریف دزفول

b8bf23a9e4-5b898d12c2fbb865008b6aa6

بسم الله الرحمن الرحیم


خـدا را شـکر مـولایم عـلی شد….


حمد و سپاس بیکران خداوندی را که یاری‌مان داد تا دست در دست هم دهیم و بیعتمان با حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه‌السلام را به جشن بنشینیم و به سفره‌ای با گستردگی بیش از ۱۷۰۰۰ طعام و شادی و سرور عیدالله‌الاکبر را به خانه‌های مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دارالمومنین دزفول؛ از مرکز شهر گرفته تا بخش‌ها، شهرها و روستاها، خاصه مناطق دورافتاده هدیه کنیم.

مردم شریف دارالمومنین، یا علی گفتند و ارادتشان به مولای کائنات را در قالب #ضیافت_غدیر_دزفول با میزبانی هیأت روضـه ‌الزهـراء (علیهاالسلام) به رخ فرشتگان کشیدند.بوسه می‌زنیم دستانی را که بخشاینده‌ی خوبی‌ها بودند، ارج می‌نهیم گام‌هایی را که در راه ترویج ولایت علوی کوشیدند…گرامی می‌داریم قلب انسان‌های پاکی را که در زیر آفتاب سوزان تابستان دزفول عرق ریختند و با لبخند ضیافت غدیر را مهیا نمودند.

به رسم ادب وتأسی بزرگان دین، سپاس می‌گوییم همراهی‌های بی‌دریغ مردم ولاییِ دزفول در ادارات، نهادهای نظامی و انتظامی، ارگان‌ها، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصحاب رسانه، هیئآت به ویژه هیأت شهدای گمنام وموکب امام حسن مجتبی را که در برپایی پنج روز ایستگاه صلواتی ونان صلواتی کوشیدند و همه‌ی بزرگوارانی که در برپایی و شکوه این جشن و ضیافت بزرگ یاری‌گرمان بودند.

رجاء واثق داریم تا تحت عنایات خاصه‌ی حضرت زهرا سلام‌الله علیها همچنان انقلابی و پرشور در مسیر تجلیل خوبی‌ها استوار و برای #غدیر مبلغی باشیم از جنس “بلغ ما انزل الیک من ربک”، که اکمال دین و عاقبت بخیری‌مان را جز در این مسیر نمی‌بینیم و نمی‌یابیم.

سپاس می‌گوییم همراهی و مساعدت مردم و خدامی را که در هیأت و مسجد و محل، بدون چشم‌داشت و بی‌ادعا و حتی بی‌آنکه دیده شوند و احدی آگاهی یابد، عاشقانه و با شور و شعور برای برپای جشن ولایت سر از پا نشناختند و تنها آفتاب تابستان دزفول بوسه بر چهره‌های سوخته و قدم‌های خسته‌شان می‌زد.

زبان قاصر است از وصف این همه ایثار و عشق و ایمانتان که به حق راوی “مودهً فی القربی” شدید و با تمسک به مولای غدیر برات عرض ارادت مُحَرمتان را امضا گرفتید….

 و اما سخن آخر:یوم‌الغدیر از مهدی آل محمد عجل‌الله تعالی فرجه با اشک دیده دعوت کردیم تا میهمان بزم ضیافت غدیر باشند و حالا از پس روزهای بعد از غدیر، باز هم قلوب تاریک و سیاهمان را به پیشگاه ایشان عرضه می‌کنیم و فریاد می‌زنیم: آقا جان دل‌های ما را تا همیشه غدیری و برای احیای عزای جد غریبتان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بهم نزدیک‌تر و مهربان‌تر بگردان.


والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته


خادمین هیـأت روضـه‌الـزهـراءعلیهاالسلاممسجد شهدای کربلا – دزفول
١٠ شهریورماه ١٣٩٧مصادف با ٢٠ ذی‌الحجه ١۴٣٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *