پیام تبریک شخصیت‌های مختلف به حجت الاسلام محجوب بمناسبت انتخاب ایشان بعنوان امام جماعت نمونه کشوری

 

پیام تبریک دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به حجت الاسلام مصطفی محجوب زاده

🔻 جناب حجة الاسلام مصطفی محجوب زاده (زید عزه)

🔹 انتخاب شایسته جنابعالی که مزین به تجاربی ارزشمند و اثرگذار می باشد را به عنوان ” امام محله برگزیده کشور ” از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ملی ” نشر خوبی ها ” صمیمانه تبریک عرض می نمایم و برایتان آرزوی سربلندی در عرصه‌های مختلف از خداوند سبحان دارم

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

 


 

بمناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و نیز انتخاب امام جماعت مسجد شهدای کربلای دزفول بعنوان امام جماعت نمونه کشوری، ازسوی امام جمعه دزفول پیامی صادر شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ 
“الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا(احزاب ۳۹)”

جناب حجت الاسلام شیخ مصطفی محجوب، امام جماعت مسجد شهدای کربلای شهرستان دزفول

امام جماعت رکن اصلی مسجد، حسینیه و مراکز فرهنگی و دینی است‌.

امام جماعت، پیوند بخش همه مردم، مردان و زنان، کوچک و بزرگ، بازاری و کاسب، کارمند و کارگر، دانش آموز و دانشجو و خلاصه همه اقشار مردم در محله مسجد با هم و با دین و آرمان‌ها و اصول زندگی بخش آن است.

در یک کلام نقش امام جماعت به عنوان پدر معنوی محله تجلی می‌کند و انتظار از او این است که در تمام صحنه‌ها، مشکلات، مسائل و مصائب و جشن‌ها و شادی ها انقلابی و با روحیه جهادی شرکت کند.

هم اینک که در ایام سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم ضمن عرض تبریک و خداقوت به مسئولین محترم این سازمان و روحانیون و ائمه جماعات و مبلغین شهرستان، *انتخاب جنابعالی را به عنوان امام محله کشوری تبریک عرض می‌نمایم.
خدمات ارزشمند جنابعالی و خادمین فرهنگی، هیئت روضةالزهرا بر هیچ کس پوشیده نیست. برگزاری مراسم مذهبی و انقلابی با کیفیت بسیار خوب و حضور چشم گیر مردم، تشکیل گروه‌های جهادی خیرین و سرپرستی و تأمین مایحتاج فقراء، حضور برجسته و تأثیرگذار در حوادثی همچون سیل و زلزله و تلاش بی وقفه و جهادی در تولید ماسک، ضد عفونی اماکن و در نهایت حضور در بیمارستان‌ها برخی از این خدمتگزاری‌های بی چشمداشت است

امروز جنابعالی به عنوان الگو، نمونه و سرمشقی برای ائمه محترم جماعات کشور هستید و ما به وجود جنابعالی افتخار می کنیم

وَالسَّلامُ عَلَیْکُم ورَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ

سیدمحمدعلی قاضی دزفولی

امام‌ جمعه و رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان دزفول

 


 

جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محجوب

سلام علیکم

احتراماً ضمن تبریک اعیاد گذشته خدمت جنابعالی، تحیّت و تهنیّت فراوان حقیر را بابت کسب رتبه برترِ کشوری پذیرا باشید و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای جنابعالی خواستارم.

مرتضی همت پور
مدیر کانون های مساجد خوزستان
۳ تیر ۱۴۰۰
۱۳ ذی القعده ۱۴۴۲

 


 

روحانی دزفولی امام جماعت نمونه کشور شد

در همایش ملی چهل سالگی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب، حجت الاسلام مصطفی محجوب، از روحانیون فعال دزفولی، به‌عنوان امام جماعت برگزیده کشور در عرصه‌ تبلیغی- جهادی، انتخاب و معرفی شد.

حجت‌الاسلام محجوب، از مسئولین جلسات قرآن و فعالین فرهنگی و جهادی شهرستان دزفول است که خدمات شایانی در عرصه دینی به جامعه ارائه کرده است.

مدیریت حوزه علمیه خوزستان، این موفقیت را به جامعه حوزوی دزفول تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیقات روز افزون را برای آن روحانی فاضل مسألت دارد.

 


 

روحانی بسیجی دزفولی امام جماعت نمونه کشور شد

در همایش ملی چهل سالگی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب، حجت الاسلام مصطفی محجوب، از روحانیون فعال دزفولی، به‌عنوان امام جماعت برگزیده کشور در عرصه‌ تبلیغی- جهادی، انتخاب و معرفی شد.

حجت‌الاسلام محجوب، از مسئولین جلسات قرآن و فعالین بسیجی و فرهنگی و جهادی شهرستان دزفول است که خدمات شایانی در عرصه دینی به جامعه ارائه کرده است
برای این روحانی بسیجی و فعال فرهنگی توفیق روز افزون و تداوم این روحیه ی جهادی را از خداوند منان خواستاریم.

بسیج اساتید حوزه علمیه خوزستان

 


 

به نام حکیم مطلق

جناب حجت الاسلام مصطفی محجوب

انتخاب جنابعالی به عنوان امام جماعت نمونه کشوری مبارک باد

ان شاءالله تعالی تلاش های جهادی شما در ترویج فرهنگ اسلامی و حرکت های اجتماعی نزد حق تعالی مقبول باشد و توفیق استمرار یابد.
والسلام علیکم

عبدالحسین خسروپناه دزفولی
طلبه حوزه علمیه سوم تیر۱۴۰۰

 


 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم ورحمةالله

سرور عزیز، جناب مستطاب حجت الاسلام شیخ مصطفی محجوب

انتخاب جنابعالی بعنوان امام محله نمونه کشوری
که نشان از شایستگی وتوان مندی شما در زمینه های فرهنگی و فعالیتهای جهادی است مایه مباهات و افتخار است و پر واضح است که این موفقیت در پرتو خدمات خالصانه و تلاش های بی شائبه جنابعالی در بر پائی مراسمات اهل بیت علیهم السلام و تعظیم شعائر الهی و ترویج فرهنگ ناب آل الله صلوات علیهم اجمعین به دست آمده ، دوام سلامتی و توفیقاتتان را تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
التماس دعا

محمد خاکی
هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان

 


 

پیام مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خوزستان

برادر عزیز، روحانی فاضل و بسیجی حجه الاسلام جناب آقای شیخ مصطفی محجوب (دام توفیقه)
احتراما انتخاب شایسته و معرفی جنابعالی بعنوان امام جماعت نمونه کشوری در عرصه تبلیغی ، جهادی را تبریک و تهنیت عرض میکنم.

ان شاءالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات و تاکیدات ولی امر مسلمین امام خامنه ای مد ظله و با روحیه جهادی همچنان در فعالیتهای تبلیغی و بصیرت افزایی بویژه برای نسل جوان و نوجوان دیار قهرمان خیز دزفول بیش از پیش موفق و موید باشید

میر صادق سلیمانیفر

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خوزستان
۵ تیرماه ۱۴۰۰

 


 

سلام علیکم.

جناب حجت الاسلام آقای مصطفی محجوب انتخاب شما به عنوان نمونه‌ی فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را خدمتتان تبریک عرض میکنم و از خداوند منان رشد و تعالی در معارف اسلامی و ثبات قدم در راه ولایت را برای شما و همه طالبان حق و مجاهدان راه ارزشهای اسلامی خواستارم

محسن میرزاپور

 


 

بسمه تعالی

حجت الاسلام مصطفی محجوب ازطلاب فعال این مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره)، درعرصه امور فرهنگی و جهادی بعنوان امام جماعت برگزیده کشوری شدند.

طلبه ی مخلص وجهادی،
برادر ارجمندآقای مصطفی محجوب :
ابتدا این افتخار را به جامعه روحانیت ِخوزستان و شهرستان دزفول و بعد به اساتید این مدرسه مبارکه و بشماتبریک عرض میکنم.

امیدوارم که درتمامی مراحل سربازی امام زمان علیه السلام موفق باشید.

مدیریت مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی(ره)
منصور پرهیزگار
۱۴۰۰/۴/۴

 


 

سلام علیکم

جناب حجت الاسلام مصطفی محجوب( زید عزه)

انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان امام جماعت برگزیده کشوری افتخاری برای روحانیت و حوزه علمیه دزفول
خصوصا مدرسه آیه الله قاضی میباشد.

این افتخار را به امام جمعه محترم، طلاب جهادی ، اساتیدبزرگوار و کلیه ائمه جماعت مساجد دزفول که بحمدالله اکثرا فعال در امور فرهنگی و جهادی هستد تبریک و تهنیت عرض میکنم

امیدوارم فعالیت های همه بزرگوارن مورد خشنودی حضرت صاحب العصر و الزمان عج قرار گیرد.
والسلام

حبیب شیخ
۱۴ ذی القعده ۴۲

 


 

پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان دزفول به حجت الاسلام محجوب امام جماعت برتر کشوری

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه، علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول با صدور پیامی به حجت الاسلام مصطفی محجوب انتخاب ایشان را به عنوان امام جماعت برتر کشوری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ مِنْ أَوَّلِ يَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِيهِ.

🔹جناب حجت الاسلام شیخ مصطفی محجوب
امام جماعت مسجد شهدای کربلای شهرستان دزفول

خداوند اساس کار مسجد را بر رعایت تقوای الهی گذاشته و به پیامبر خویش توصیه کرده است که مسلمانان مسجد را بر اساس تقوا بنا کنند.

این رمز اهمیت خانه خدا و در امنیت بودن عبادتگاه مسلمانان، مسجد، و ضرورت حضور برادران و خواهران با تقوا و متدین، برای رسیدن به اهداف مقدس است.

از این روست که مسجد نه تنها مکانی برای عبادت بلکه جایی برای کمک به مستضعفان و بی پناهان است.

لذا انتخاب جنابعالی، که از جوانان و طلاب دلسوز و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید را به عنوان امام جماعت برتر کشور، تبریک عرض می کنیم.

بی تردید نقش موثرجنابعابی و دیگر خدمتگزاران مسجد شهدای کربلا در امداد رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان کشور و حضور شما به عنوان نیروهای سازمان یافته جهادی در مبارزه با بیماری منحوس کرونا از ذهن ها پاک نمی شود.

عزت مستدام و توفیق همگام همیشگی تان

علی فرهمندپور
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول
۴ خرداد ماه ۱۴۰۰

 


 

در آیین تجلیل ومعرفی ائمه نمونه جماعت کشور در همایش ملی نشر خوبی ها و چهل سالگی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب، حجت الاسلام شیخ مصطفی محجوب بعنوان امام جماعت برگزیده کل کشور در عرصه‌های تبلیغی، جهادی، ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزیده شد.

🔹 کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول این انتخاب بجا و شایسته رابه کلیه مسئولین جلسات قرآن، حوزه های علمیه، فعالین فرهنگی،جهادی،هیئتی، تبریک گفته و توفیقات روزافزون را برای ایشان از درگاه حق تعالی مسئلت میکنیم.

 


 

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول ، ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول ، با صدور پیامی به حجت الاسلام مصطفی محجوب انتخاب ایشان به عنوان امام جماعت برتر کشورتبریک گفت.

✍بسم الله الرحمن الرحیم

🔰یکی ازچیزهایی که انسان جادارد جزوافتخارات کاری خودبه حساب بیاوردو این حقیرهم این کاررامی کنم،عبارت است ازخدمت در جایگاه امامت مسجد.
امام خامنه‌ای”مدظله العالی”

مساجد مظهر آمیختگی دنیا و آخرت وفردواجتماع در اندیشه ومکتب اسلام است. مساجدمحل وصال مومنین، محل اتصال آسمان هابه زمین ومحل تجلی ارادت مومنین به ذات اقدس باری تعالی است .

مساجدآیینه تمام نمای تعبدو عبودیت ونقطه آغازتطهیر نفس ورودخانه جاری و انسان‌ساز عالم هستی اند.مساجدجاده های فراخ رو به خدادرمسیر تعالی مومنین اند. شتاب دراین پیشرفت و تعالی علمی،دینی ومذهبی مستلزم تلاش خستگی ناپذیر روحانیون صدیق وکوشا، مومن ومتدینی چون شمااست.

بدین وسیله اززحمات حضرتعالی که بابهره‌مندی از انفاس قدسی قرآن کریم ،با درایت وبصیرت تمام در خصوص اقامه نماز جماعت،تفسیر قرآن و بزرگداشت آئین‌های ملی و مذهبی درمسجد شهدای کربلافضاراعطرآگین وسرشار از نورومعنویت نموده اید؛ تشکروقدردانی می نمائیم.

لذا انتخاب جنابعالی که از جوانان وطلاب دلسوز و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید رابه عنوان امام جماعت برترکشور تبریک عرض می نمائیم ، بی تردید نقش موثرجنابعالی ودیگر خدمتگزاران مسجد شهدای کربلادرامداد رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان کشور و حضور شما به عنوان نیروهای سازمان یافته جهادی درمبارزه بابیماری منحوس کرونا ازذهن هاپاک نمی شود.

ازخالق علیم حکیم تکامل معنوی ومعرفتی درراه اعتلای تبلیغ وترویج مسائل دینی وقرآنی رامسئلت داریم.

روابط عمومی ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول

 


 

بسمه تعالی
مبلغ متعهد و متدیّن جناب حجة الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی محجوب

با سلام و تحیت
بدینوسیله انتخاب شایسته
حضرتعالی را بعنوان امام جماعت نمونه کشور تبریک عرض مینمایم .

مساجد مظهر آميختگي دنيا و آخرت و فرد و اجتماع در انديشه و مكتب اسلام است، مساجد محل وصال مؤمنين، محل اتصال آسمان ها به زمين و محل تجلي ارادت مؤمنين به ذات‌اقدس باري تعالي است.

تربیت صحیح جوانان جامعه دینی ما از حسنات ارزشمند و باقیات صالحات انسان های شایسته ای است که عمر عزیزشان را وقف خدمت به دین و انسانیت کرده اند.
اینک به پاس تلاش های خالصانه شما در مسجد و محله و گروه های جهادی بر خود لازم می دانیم خالصانه ترین درود هایمان را نثارتان نموده، از زحمات اثر گذارتان تقدیر و ابراز تشکر تقدیم حضورتان می نماییم.

از خالق علیم حکیم تکامل معنوی و معرفتی در راه اعتلای تبلیغ و ترویج مسایل دینی و قرآنی و حل و فصل مشکلات و معضلات جامعه و کمک به مستمندان در قالب گروه های جهادی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

والسلام
دفتر فرهنگی امام جمعه محترم دزفول

 


 

پیام تبریک استاد سید محسن شفیعی ، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان به حجت الاسلام والمسلمین محجوب

سلام الله علیکم

از صمیم قلب انتخاب حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا مصطفای محجوب به عنوان امام محله‌ی نمونه‌ی کشوری را تبریک و تهنیت عرض می کنم۰

با بهجت و سرور از این اتفاق میمون و مبارک مطلع شدم،

اعزکم الله و ایدکم و رفع منزلتکم

ایده الله بتاییداته و وفقه لمرضاته
اهواز – سیدمحسن شفیعی
۶ تیرماه ۱۴۰۰

 


 

پیام حجت الاسلام والمسلمین هدایت پناه( مورخ برجسته تاریخ اسلام)

سلام علیکم خدمت جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محجوب (زید عزه)

انتخاب شایسته و بجا و تحسین برانگیز جنابعالی را به عنوان امام مسجد و محله ی نمونه کشوری تبریک و تهنیت عرض میکنم.

خداوند متعال به شما توفیقات روز افزون عنایت فرماید و شما را در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و گسترش فرهنگ اسلامی انقلابی موفق بدارد.

دعاگوی شما هدایت پناه.

 


 

بسم الله الرحمن الرحیم

روحانی پرهیزگار، خردمند، کارشناس و دلسوز در مسجد، همچون پزشک و پرستار در بیمارستان، روح و مایه‌ی حیات مسجد است.
(مقام معظم رهبری،۱۳۸۹/۷/۱۸)

مبلغ انقلابی و جهادی، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین محجوب زاده

باعرض سلام و تحیت، انتخاب شایسته و به حق حضرتعالی را بعنوان امام جماعت برگزیده کشوری، که مایه افتخار جامعه ی متدین شهرستان است را به جنابعالی و عموم متدینین دلسوز و انقلابی شهرستان تبریک عرض نموده و امید است در طول عمر پربرکتتان، همچنان شاهد عزت و افتخارآفرینی شما و همسنگرهایتان در جبهه جنگ نرم باشیم.
فرصت را غنیـمت شمرده، از تمامی زحمـات و تلاشـهایتان در مسـیر اعتلای فرهنگ اسلامی و جهادی، تقدیـر و تشـکر می نماییم.

کانون مردمی احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *