به مناسبت انتصاب شایسته‌ حجت الاسلام والمسلمین مخدوم به سمت مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

Makhdoom-1399

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به پاس سال ها همراهی و به مناسبت انتصاب شایسته فاضل ارجمند، جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی مخدوم به سمت مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
فضل و دانش، تواضع و فروتنی فوق العاده، حزم و دور اندیشی و صمیمیت و دلسوزی از ویژگی‌هایی است که هر کس اندک شناختی از استاد مخدوم دارد، به سادگی به آن پی می‌برد.

ایشان، سال‌ها فعالیت فرهنگی در مساجد، بسیج و برگزاری دوره‌های بسیار موثر در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی، همراهی با دوره‌های تربیت مربی کانون جلسات قرآن در قم و بالاخره ۱۲ سال مدیریت مرکز حساس و راهبردی ” پاسخگویی به سوالات دینی” در قم را در کارنامه‌ی موفق خود دارد. (عملکرد مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته است).

جناب حجت الاسلام والمسلمین مخدوم، از همان ابتدای شکل گیری هیئت مقدسه‌ی روضه الزهرا سلام الله علیها، هیچ کمک و همراهی را از این مجموعه دریغ نکرده‌اند؛

ایشان ۵ سال پیاپی، سخنرانی های ارزشمند در دهه محرم را در این هیات برعهده داشته‌ اند و با بیان ساده و صمیمی و در عین حال حکیمانه‌شان، جان‌‌های مشتاق و تشنه آشنایی با معارف اهل بیت(علیهم السلام) را سیراب نموده‌اند.

ما خادمان هیئت مقدسه روضه الزهرا(س) این همراهی صمیمانه را ارج نهاده و انتصاب شایسته‌ی حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم، را به سمت مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تبریک می‌گوییم و برای ایشان، توفیق و عزت روز افزون در سایه لطف اهل بیت(ع) و به ویژه نظر عنایت امام عصر(عج)، را از خداوند متعال مسألت می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *