دیدار مسئول و اعضای شورای هیئت روضه الزهراء (س) دزفول با رئیس جدید رادیو دزفول

photo_2021-01-06_19-23-01 photo_2021-01-06_19-23-04

➖ هیئت روضه الزهراء سلام‌الله‌علیها به عنوان مجموعه ای علاقمند به انقلاب، نظام و رهبری و آرمان های شهدای گرانقدر در کنار مجموعه رادیو دزفول است.

به گزارش روابط عمومی هیئت فرهنگی مذهبی روضه الزهراء دزفول حجت الاسلام و المسلمین محجوب مسئول هیئت و حاج مهدی تدینی مداح و سایر اعضای شورای هیئت با سید محمد کاظمینی رئیس رادیو شهری دزفول دیدار کردند.

حجت الاسلام محجوب در این دیدار ضمن تبریک انتصاب کاظمینی به عنوان رئیس رادیو شهری دزفول اظهار داشت : الحمدلله فردی با دیانت و از خانواده معظم سادات سکان این سازمان انقلابی و فرهنگی را بدست گرفته است. انشالله با روحیه جوانی که حاکم شده و تخصصی که ما در شما سراغ داریم از این پس کار به صورت تخصصی تر ادامه پیدا می کند.

امام جماعت مسجد شهدای کربلا ظرفیت ارتباط مردمی با رادیو رو بسیار مطلوب دانست و گفت: شکر خدا رادیو شهری دزفول توانسته جایگاه بسیار مطلوبی در بین شهروندان ایجاد کند و استقبال از این رسانه فرهنگی و شهدایی زبانزد است.

محجوب افزود ؛ پخش برنامه های معنوی همچون ره یافتگان وصال در سیره‌‌ی شهدای والامقام دزفول، بررسی زندگانی و احوالات علما برجسته شهر دزفول، پخش ادعیه و ایجاد فضای معطر معنوی توسط رادیو جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد؛ استفاده از هنرمندان جوان و خوش ذوقِ مؤمن در زمینه‌های مختلف که بحمدالله در شهر ما هم کم نیستند میتواند بر کیفیت کار رادیو بیفزاید.

وی تصریح کرد ؛ پیشنهادم این است در مسائل مختلف از متفکرین و صاحب نظران شهر و حتی افرادی که دلسوز دزفول هستند و در تهران و قم و جاهای دیگر ساکن اند، یک جمع مشورتی قوی در زمینه راهبردهای کلان، با مدیریت خودتان تشکیل شود و از افرادی هوشمند و بصورت جمعی مشورت گرفته شود. خاطر دارم حضرت آقا در یکی از دیدارهایشان با مسئولان صدا وسیما تاکید داشتند که دقت شود از چهره پردازی‌های منفی و ناصالح بشدت جلوگیری شود، که انتظار ما از مدیریت محترم و کادر متدین رادیو هم جز این نبوده و نیست.

در ادامه این دیدار حاج مهدی تدینی ضمن تبریک مسئولیت جدید گفت: انشالله همگی ما با هم بتوانیم دِین شهر دزفول را به عنوان پیشانی جنگ ادا کنیم. الحمدلله سابقه درخشانی را یدک می کشید که امیداوریم در این مسئولیت خطیر نیز بیش از پیش موفق باشید.

سید محمد کاظمینی در این دیدار نیز گفت ؛ مراقبت از کار و اعتبار در مجموعه هیئات بسیار سخت است . و امیدواریم در خصوص تعاملات فی مابین رادیو و هیئت بیش از گذشته دقت و همکاری کنیم.

رئیس رادیو دزفول ضمن بیان اینکه برنامه سازی در رادیو متنوع شده است افزود؛ ما آمادگی داریم کارهای تولیدی متناسب را به صورت قوی پخش کنیم. چون معتقدیم هر اتفاقی که در رادیو بیفتد خدماتش به عموم مردم شهر می رسد.

در پایان سایر اعضای شورای هیئت ضمن تبریک به رئیس جدید رادیو گوشه ای از فعالیت های مجموعه هئیت روضه الزهراء س و مسجد شهدای کربلا را تشریح نمودند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *