یادداشتی زیبا درباره مراسم جشن هیات روضه الزهرا در شب میلاد حضرت زهراء

بسم الله الرحمن الرحیم 
حضور انور حضرت حجت السلام محجوب، تولیت مجموعه ی( متبرک) روضه الزهرا – ادام الله توفیقاته-

*باعرض سلام وخداقوت، خداقوتی به بلندای مرضی کوثر پیامبر(صلی الله علیه واله وسلم) و خوشنودی فرزند برومندشان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به حضور شما و کلیه عوامل خدوم وصدیق آن مجموعه پرکار و فعال مایشاء.

*الحق شامگاه_میلاد موفورسرور دخت مکرم رسول اکرم (ص) گل کاشتید گلی که نه تنها بوی صداقت که بوی یاس و بوی نرگس از آن به مشام می‌رسید همت، اراده، تقید و ابتکار عمل و ارادت پاک نسل جوان به خاندان رسالت را(کماکان) یک جا به منصه ظهور رسانده و متجلی نمودید و بار دیگر بخشی از نسل پاک‌سیرتان ثابت کرد که می‌توان کارهنری شادی‌آفرین، ارزشی و خداپسندانه ارائه کرد بی آنکه دچار اعوجاج وپلشتی شد، بی آنکه به وادی گناه ومعصیت افتاد، بی آنکه خنده وشادی چنین محفلی تصنعی و زود گذر باشد، بی آنکه پشت خنده‌ی آن( باشد گریهای) ،گریه‌ی ناشی از گناه ومعصیتی که عموما تماشاگر مومن ومتدین را دچار عذاب وجدان می‌نماید.

* روضهالزهرایی‌ها، ثابت کردید که این امکان شدنی است که فرهنگ شادی‌بخش اسلامی بی ضمیمه را تعریف و به نمایش گذاشت و مومنین و مومنات را شاد ومحظوظ کرد هرچند که در شعب فرهنگی ابوطالب، درمحاصره و بایکوت باشید، هرچند انواع مین های کم لطفی ها، خیانت ها، سیاه نمایی‌ها، وابستگی و دل بستگی‌ها، استحاله شدن‌ها در محیط واطراف شِعب کاشته باشند، هرچند آواکس‌های ابوسفیان درآسمان شعب درحال جولان دادن باشند و باز درچنین تگناهی منویات ولی خدا را (مقام معظم رهبری مدظله العالی)هم پیاده کرد .

* و لکن دراین محفل شادی بخشِ مشحون از معنویت، شور بختانه جای متوالیان فرهنگیِ بعضا تهی از معنویت خالی به نظر می‌رسید هرچند که درعین حال غمگنانه باید گفت که(نوعا) ارباب و اصحاب فرهنگ وارشاد جامعه‌ی اسلامی!!! را چه به محافل فارغ از زشتی وپلیدی، اساسا چه سنخیتی بین آن‌ها وجوانان متدین وجود دارد؟؟!! معاذالله مگر حمایت مادی ومعنوی از قشر جوان پاک طینت، پاسداری و صیانت از ارزش‌های به جای مانده از جوانان آسمانی (شهدا)و…. جزء وظیفه‌ی ذاتی دولت اسلامی است ؟؟! که اصولا اینان جماعتی هستند که فکر و اندیشه وبضاعت خود و بیت المال را سخاوتمندانه در ناکجا آبادهای فرهنگی ،دل بستگی‌ها و وابستگی‌ها هزینه و به رخ می‌کشانند…

* علی ای‌حال… و هکذا و هکذا… در پایان ضمن عرض پوزش از اطاله کلام جفاخواهد بود اگر از صدر تا ذیل احدی از عزیزان دست اندرکار از قلم بیفتد لذا به سهم خود از کلیه جوانان‌مخلص، بی ریا، و پرتلاش هیئت روضه الزهرا، به ویژه مدیریت حضرتعالی که در این مجموعه ی پرحجم ، مفرح و ستودنی متبرک به اصحاب پاک کساء (به ظاهر سه ساعته ) ایفای نقش نموده اند صمیمانه تشکر وقدردانی می نمائیم.

✨توفیقات وتاییدات الهی همواره قرین همت وتلاش تان باد ان شالله

دعاگوی همگی
عبدالمجید خامسی ۹۷/۱۲/۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *