نشست صمیمی و تقدیر از خادمین واحد خواهران هیأت

بسم الله الرحمن الرحیم
در آغاز ایام مبارک دهه کرامت و مصادف با میلاد اخت الرضا (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) ،اعضای واحد خـواهـران هیات روضه الزهرا (س) مسجد شهدای کربلا، در فضایی پرشور و بانشاط گرد هم آمدند.

IMG_7604

این مجلس جشن و سرور و محفل صمیمانه، با هدف بزرگداشت روز دختر، و نیز تداوم و بسط فضای انس و الفت میان خادمان برگزار شد.

در این فضای دوستانه که هم زمان با اقامه نماز ظهر و عصر آغاز شد، خواهران بر سفره کریمانه حضرت معصومه (س) و غذای متبرکی که با همکاری هم طبخ کرده بودند، مهمان شدند.

در ادامه و همراه با پذیرایی، مسابقات گروهی میان خادمان اجرا و به گروه برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

مراسم با مدیحه سرایی، مولودی خوانی و جشن میلاد حضرت معصومه (س) ادامه یافت و پس از آن خواهران در محضر مربی ارجمند، نکاتی را درباره موضوع بهداشت دختران آموختند و به سوالات مرتبط ایشان پاسخ داده شد.

در ادامه مسئول محترم هیات، حجت الاسلام محجوب، در جمع خادمان حاضر شدند و نکاتی ارزشمند درباره جایگاه رفیع حضرت معصومه (س) بیان داشتند.

ایشان در بخشی از کلام خویش، سیره علامه طباطبایی(ره)در بزرگداشت مقام بانوی کرامت (س) را مورد اشاره قرار داده، فرمودند: «علامه طباطبایی در ایام ماه مبارک رمضان، با زبان روزه و با پای پیاده به حرم حضرت معصومه (س) مشرف می شدند و با بوسه بر ضریح مطهر افطار می کردند، سپس به منزل می رفتند».

سپس توسط حجت الاسلام محجوب، هدایایی به همراه لوح تقدیر به دختران هیات تقدیم شد و از سایر خادمان واحد خواهران و کسانی که در جمع، هم نام حضرت معصومه(س) بودند تقدیر به عمل آمد.

 

این مراسم که با برنامه رنگ آمیزی طرح روز دختر و هفته حجاب و عفاف برای کودکان همراه بود، با گرامیداشت یاد دختران و همسران شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن بزرگان به پایان رسید و خواهران پس از صرف شیرینی، در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

IMG_7722

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *