شعله ور شدن آتش فتنه توسط برخی سلبریتی ها/ هدف اصلی دشمن تکه تکه کردن ایران است

 

با‌ توجه به آتش فتنه های اخیر دشمنان انقلاب در کشورمان و شعله ور شدن آن توسط برخی هم‌وطنان در داخل کشور که موجب تدام فتنه و خسارات مالی و جانی بسیاری شده است؛ مصاحبه و پاسخ را از حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محجوب یکی از فعالان مذهبی و فرهنگی و همچنین مدیر هیأت روضة الزهراء(س) شهرستان دزفول به سوالات مطرح شده را میخوانیم

۱_از نظر شما چه افرادی در داخل کشور، بیش از همه موجب تداوم این فتنه شده اند؟
🔷 در این جریان چهره‌های معروف هنری و ورزشی نظرات تاثیرگذاری در فضای مجازی داشته اند که در اثر وابستگی به غرب و منافع شان در موضع‌گیری‌های سیاسی هم‌جهت با رسانه‌های غربی، مواضع خوبی را اتخاذ نکرده و باعث بر هم زدن بیشتر فضای فکری-روانی جامعه و تشویق تداوم اغتشاشات شدند.

۲-آیا توهین به ارزشهای معنوی اجتماع دلیل بر آزادی خواهی معترضین میشود؟
🔷قطعا خیر
اعتراض مدنی و آزادی بیان اصولی دارد و با هدف اصلاح صورت می‌گیرد، نه اینکه به این بهانه‌ها به ارزش‌های جامعه حمله و توهین شود.

۳-هدف تجزیه طلبان چیست و چگونه باید علیه آنان موضع گرفت؟
🔷کشور ما در حال ابرقدرت و امپراطوری قوی شدن هست اما تجزیه طلبان می‌خواهند با تکه تکه کردن ایران جلوی این اتفاق را بگیرند. تمام افرادی که اقتدار و امنیت کشور برایشان مهم است باید فارغ از اختلاف نظرها کنار هم ایستاده و نگذارند دشمن حتی خواب تجزیه کشورمان را ببیند.

۴-چرا دشمن بیشتر روی مسئله حجاب موضع گیری میکند؟
🔷از ابتدای انقلاب، دشمن روی مسائلی مثل حیا، عفت و دین‌داری کار کرده اما در سال‌های اخیر به شکلی منسجم‌تر و برنامه‌ریزی شده؛ چرا که می‌داند اگر این خاکریز را فتح کند دستیابی به بسیاری از اهداف دیگرش آسان می‌شود.

۵-از نظر شما اعتراض صحیح در جامعه باید چگونه باشد؟
🔷این مسأله دو وجه دارد: یکی مربوط به مسئولین است که باید ساز و کار قانونی روشنی را برای اعتراضات به‌حق فراهم کنند تا اقشار مختلف بتوانند با داشتن مجوز، اعتراضات خود را اعلام کنند._
دوم خود مردم اند که باید مراقب باشند که اگر اعتراضی دارند از شیوه‌های قانونی استفاده کرده یا اینکه مراقب نفوذ این افراد در اجتماعات باشند و از ابتدا اجازه ندهند شعارها و اعتراضشان با دشمن مخرج مشترک پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *