به مناسبت پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات 1400

بسم الله الرحمن الرحیم

✍️به شکرانه حماسه بزرگ مردم ایران

نصر من الله و فتح قریب…

دیروز خبر پیروزی در عملیاتی بزرگ و فتحی عظیم، در رسانه‌ها منتشر شد…

متن خبر این بود:
به کوری دشمنان، مزدوران و فتنه‌گران خارجی و ایادی داخلی‌شان، که تا می توانستند بر طبل تفرقه و اختلاف و تحریم و… کوبیدند تا انتخابات ایران را از رونق بیندازند، این انتخابات با حضور پرشور و حماسی ملت عزیز و مقتدر ایران اسلامی برگزار شد و امید است که به زودی و با این انتخاب آگاهانه و بصیرت‌مندانه ، ایران اسلامی از شر مدیران لیبرال، فشل و ناکارآمد، رهایی یابد….ان شاءالله.

مردم این بار سکان اداره کشور را به کسی سپردند که کارنامه‌اش سرشار از کارآمدی و اقدام جهادی است، مرد میدان و مرد عمل و در یک کلام، رییس جمهوری در تراز بیانیه گام دوم انقلاب ….

شاید تا چندی پیش ، وقتی بیانیه گام دوم انقلاب را می‌خواندیم، گوشه ذهن و قلبمان این بود که: با این دولت بی حال و ناتوان و حتی شاید خائن، مگر می‌شود چنین گام بلندی را برداشت؟ گامی که بناست، تمدن ساز باشد و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان(عج‌الله‌فرجه‌الشریف).

اما امروز دلمان گرم است و امید داریم، که این سید عزیز می‌تواند و حتما در سایه تلاش، مجاهدت و کارآمدی ایشان، گام دوم انقلاب، استوار و مقتدر برداشته خواهد شد.

امید که به اذن الهی و در سایه نظر لطف و عنایت ولی نعمت‌مان، آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، خادم حضرتشان، خادم واقعی ملت صبور و حماسه آفرین ایران، و زمینه ساز ظهور باشد.

#مصطفی_محجوب
مسئول هیأت روضة الزهراء دزفول
مدیر کانون فرهنگی شهدای کربلا
۱۴۰۰/۳/۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *