اهدای هدیه و تقدیر از تلاش و زحمات ایثارگونه مجموعه کادر درمانی دزفول

WhatsApp Image 2020-12-24 at 21.39.39
 

WhatsApp Image 2020-12-24 at 21.39.40 (1) WhatsApp Image 2020-12-24 at 21.39.40

با حضور مسئول و اعضای هیئت روضه الزهرا دزفول در بیمارستان بزرگ دزفول صورت گرفت ؛

اهدای هدیه و تقدیر از تلاش و زحمات ایثارگونه مجموعه کادر درمانی دزفول

به گزارش روابط عمومی هیئت روضه الزهرا دزفول صبح امروز پنجشنبه ۴ دیماه، حجه الاسلام و المسلمین محجوب و هیئت همراه با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول با سرکار خانم آیت مدیر پرستاری این مجموعه دیدار کردند.

در این مراسم که به پاس قدردانی و سپاس از زحمات شبانه روزی پرستاران محترم علی الخصوص کادر درمانی مربوط به بخش های کرونایی صورت گرفت ؛ محجوب فعالیت مجموعه کادر درمانی را در این روزهای سخت جهادی هم تراز دفاع مقدس برشمرد.

مسئول هیئت روضه الزهرا دزفول افزود ؛ تقدیر از خدمات پرستاران و کادر درمانی در این ایام سخت، کمترین کاری است که می توان برای این عزیزان انجام داد. امیدواریم این خدمات مورد توجه ولی عصر عج قرار گیرد و اجر معنوی شما ذخیره فردای محشر تمامی شما باشد.

در این دیدار سرکار خانم آیت ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه هیئت روضه الزهراء بابت برگزاری پویش هم قدم با فرشته ها افزود ؛ الحمدلله الان از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت نسبتاً خوبی هستیم. یکی از بارزترین خدمات شایسته در این دوران فعالیت بدون چشم داشت گروه های جهادی و هیئت ها در مبارزه با این بیماری و کمک به کادر درمانی است.

مدیر پرستاری بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد؛ بدون شک دعای خیر همه مردم گرانقدر پشتوانه و روحیه بخش ما بوده است. و در شرایطی که محدودیت های زیادی اعمال شده و دیدار ها کم و عده ای نیز داغدار شده اند که در تضعیف روحیه خانواده های آنان تاثیر مستقیم داشته است ، وجود و بازگشایی مساجد ، هیئآت و محافل ادعیه و تضرع به پیشگاه الهی می تواند بسیار روحیه بخش باشد و البته که تاکید جدی ما در تمام این موارد برگزاری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی است که الحمدلله توسط این عزیزان به خوبی اجرا شده است.

در پایان این مراسم هدایای ویژه ای جهت قدردانی از پرستاران محترم و سخت کوش بخش های کرونایی از طرف هیئت روضه الزهرا دزفول به ایشان اهداء گردید.

روابط عمومی هیئت روضه الزهراء س دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *