تقدیر حاج مهدی تدینی از عوامل برگزاری مراسم محرم ۱۳۹۸

من لم یشکر المخلوق فلم یشکر الخالق

سپاس خدایی را که برای مهربانیش همین بس که اگر مخلوقش را شکرگذار نباشی، گوئیا خودش را شکرگذار نبوده ای.

سپاس خدای مهربان را که اجازه داد یکبار دیگر محرم اباعبدالله را ببینیم و به اذن مادر سادات به عزای مظلوم عالم بنشینیم.

امیدوارم که خداوند از همه نوکران اباعبدالله الحسین ع، منبری‌ها، ذاکران و شاعران و خدمتگزاران دستگاه حسینی به شایستگی این عزاداریها را قبول کند.

تشکر می‌کنم از همه کسانی که این حقیر را یاری کردند تا دوازده شب در خدمت مردم عزیز همشری‌مان نوکری کنیم.

از مسئول محترم هیأت روضه الزهرا(س) حاج آقا #محجوب_زاده و نیز از مسئول ستاد محرم حاج آقا #وحید_نیا که بار مسئولیت سنگینی بر دوش این عزیزان بود، همچنین مسئول اجرایی هیأت تشکر خاص دارم.

از برادر عزیز و فرهیخته‌ام جناب آقای #علی_موجودی که هر شب با متنهای زیبای خود ما را میزبان یکی از شهدای عزیز شهرمان می‌کرد تشکر می‌کنم.

خودم را در حدّی نمی‌بینم که از سخنرانان محترم هیأت دانشمندان فرهیخته جناب حجت الاسلام و المسلمین #باقری و جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر #خسروپناه تشکر کنم ولی ذکر نکردن نام این بزرگان هم اسائه ادب است. در همین جا از همه شخصیتهای سیاسی، اجرایی، نظامی، انتظامی، حوزوی و دانشگاهی که قدم رنجه فرمودند و به هیأت روضه الزهرا (س) آمدند و از تک تک عزاداران حسینی که زینت بخش مجلس بودند، تشکر می‌کنم.

از همه برادران و خواهران خدمتگزار در هیأت #روضه_الزهرای دزفول؛ همه عزیزانی که در واحدهای خود به معنای تمام کلمه سنگ تمام گذاشتند. از عزیزان‌مان که در واحدهای: تزئنات، تبلیغات، کفشداری، انتظامات، موکب نانوایی، غرفه شهدا، پذیرایی، مهد کودک، واحد خواهران، غرفه‌های خواهران، پارکینگ، برگزاری مسابقات، امور مالی، بسیج مسجد محمدی، از مجری و قاریان محترم قرآن و… تشکر می‌کنم.

تشکر بسیار ویژه‌ای باید از عزیزان #رسانه داشته باشم که الحق و الانصاف شبانه روز زحمت کشیدند؛ از مسئول سیستم صوت تا تدوینگران صوت و تدوینگران تصویر گرفته تا عکاسان و طراحان و واحد انتشار که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزارم.

از مداحان ارجمندی که قدم به دیده این حقیر گذاشتند و به هیأت آمدند خصوصاً یادگار دفاع مقدس سرور ارجمندم #حاج_صادق_آهنگران تشکر ویژه دارم.

از #میانداران باصفای هیأت که سعی بلیغی در نظم و شور جلسه داشتند، کمال تشکر را دارم.
و اما…
تشکر خاص و ویژه خود را تقدیم به همه عزیزان #شاعر می‌کنم که انصافاً زحمت اصلی برای اجرای مداحی با این عزیزان است. اول از همه از برادر عزیزم آقا #حمید_رمی تشکر می‌کنم که مثل همه این سالها زحمت اصلی اشعار و نغمه‌های جلسه با ایشان بود،

آقا حمید عزیز با مشغله‌های فراوانی که دارند به عنوان شاعر هیأت در انتخاب دیگر اشعار و نَغَمات و نیز برنامه‌ریزی جلسه هم یاور بودند که از این جهت هم از ایشان تشکر می‌کنم. از برادر عزیزم #جواد_قمری که لطفش نصیب بنده شد، از عزیزان گروه #تکیه_نوکری، از برادران عزیز #جامعه_ایمانی_مشعر (خصوصاً برادران گرامی آقایان حاج آقا #محمدرضا_رضایی، #یوسف_رحیمی، #میثم_طاهری) از دیگر عزیزانی که حتی یک خط از آنها استفاده کردم، کمال تشکر را دارم. اگر هم اسم عزیزی از قلم افتاده عذرخواهی می‌کنم.
امیدوارم که روز به روز خداوند به قلم تأثیرگذار این عزیزان تأثیر بیشتر و ماندگاری بیش از پیش عنایت کند.

در آخر امیدوارم که همه ما بتوانیم در عمل هم قدردان لطف مادر سادات باشیم که اجازه داد یکبار دیگر توفیق نوکری فرزند مظلومش اباعبدالله الحسین علیه السلام را پیدا کنیم.
رزق و روزی نوکری همه‌مان مستدام باد.

ان شاء الله
#مهدی_تدینی

https://www.instagram.com/p/B2Z1I-pnuX0/?igshid=1kv62zxnl7z4c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *