مهم: اطلاعیه دوم درباره چگونگی کمک به زلزله‌زدگان

۹۷۰۱۲۵ (۴)

بسم الله الرحمن الرحیم

کسی که در #سختیها و گرفتاریهای مردم، آنها را یاری برساند و با برآوردن حاجات آنان به آنها آرامش هدیه کند، خداوند در سخت ترین مراحل زندگی پس از مرگ، یعنی قیامت به او #امنیت و آرامش اعطا می کند.

در بیان امام موسی بن جعفر(ع) آمده است: «إِنَّ لِلَّهِ عِبَاداً فِی الْأَرْضِ یَسْعَوْنَ فِی حَوَائِجِ النَّاسِ- هُمُ الآْمِنُونَ یَوْمَ الْقِیَامَه؛ برای خداوند در روی زمین، بندگانی هستند که در راه #رفع_حوائج مردم تلاش می کنند. آنان در روز قیامت، ایمن اند.»

البته خدمت رسانی به مردم در همین دنیا نیز به انسان آرامش و انبساط درونی می دهد و در روایات اسلامی نیز به آن اشاره شده است که برآوردن #حاجات مردم و خوشحال کردن خلق، هم زمینه خوشحالی خدا و رسولش را فراهم می کند و هم عامل خوشحالی انسان در دنیا و عالم قبر می شود.

عزیزان شاید ‏ما هیچ وقت درک نکنیم که در یک محیط ۸۰خانواده‌ای فقط یک #سرویس_بهداشتی در مدرسه‌ای با ساختمان ترک خورده باشد و #ناموس مردم اجباراً در صف مختلط یک و نیم ساعت منتظر باشند تا نوبتشان برای قضای حاجت برسد یعنی چه؟!!
ولی این مشکل و ده ها مشکل عجیب دیگر در کرمانشاه وجود دارد..!

واقعا مردم مظلوم وستم دیده کرمانشاه خواسته زیادی از ما ندارند…

✅ اکنون در آستانه عید بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و در ایام تلفیق بهار طبیعت با بهار معنویت، خـادمـین #هیأت_روضه_الزهراء #مسجدشهدای_کربلا دزفول اقدام به برگزاری اردوی جـهـادی در مناطق زلـزلـه زده کـرمانـشـاه نموده اند، ومشغول به خدمـات رفاهـی و ساخـت وساز یکی از مهمـتـرین وضـروری تـرین امـور این مـردم محـروم، یعنی #سرویس_بهداشتی و #استحمام هستند که با مدد الهی ۵۰ واحد را به اتمام میرسانند.

آری گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد…
وقتی دستی را به #یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست خداست…

خادم هیأت روضه الزهراء-دزفول
#مصطفی_محجوب
#۲۴فروردین۱۳۹۷

۹۷۰۱۲۵ (۹)

نکته ها:
۱- شماره کارت بانک ملی جهت کمک های مالی شما مؤمنین، بنام مصطفی محجوب زاده
۶۰۳۷۹۹۷۴۰۰۱۵۸۳۳۴
۲- ترتیب اولویت: بصورت نقدی و یا آهن آلات
+۹۸۹۱۲۴۱۹۶۸۱۵
۳- مبلغ هر واحد: یک میلیون تومان

#کرمانشاه_روستای_کویک_عزیز
#جهاد_ادامه_دارد…
#ماتوانستیم

۹۷۰۱۲۵ (۷)

۹۷۰۱۲۵ (۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *