اطلاعیه مهم هیأت درباره چگونگی کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

هیأت روضه الزهراء دزفول در نظر دارد برای کمک به ساخت و ساز و حل مشکلات یکی از روستاهای شهرستان سرپل ذهاب کاروانی را به منطقه اعزام کند

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) می فرماید: « مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ؛ کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد، از آنان نیست»
(الکافی، ج۲، ص۱۶۴)

شهرها و روستاهای کرمانشاه هنوز در وضعیت نامساعدی به سر می برند؛ هنوز از درد و رنجهای هموطنان عزیزمان کاسته نشده است. هنوز به شهادت کسانی که مناطق زلزله زده را از نزدیک دیده اند، با گذشت ۴۵ روز از زلزله، اهالی آن دیار سامان نگرفته اند.

مردم عزیز کشورمان بحمدلله در این مدّت خوش درخشیده اند. هر آنچه در توان داشته اند را به میدان آورده اند. امّا عمق فاجعه به حدی است که با همه این مساعدتها، هنوز اتفاق ویژه ای رخ نداده است. اتفاق ویژه، نیاز به عزم و همّت ویژه دارد. مقام معظم رهبری از همان ساعات اول دستور «بشتابید» صادر کرده اند: « از همه‌ی کسانی‌که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب‌ دیدگان بشتابند».

متاسفانه دولت با همه اهتمامش نتوانسته است آنچنان که باید و شاید کار را به خوبی پیش ببرد. هرچند خبر سنگ اندازی هایی از گوشه و کنار مثلاً برای اعطای وام و دیگر موارد نیز به گوش می رسد که جداً جای تعجب و سوال دارد…؟!

با این حال بحمدلله سپاه، ارتش، بسیج، مساجد، هیأتهای مذهبی و نیروهای جهادی به کمک مردم آمده‌اند و فعالیتهای بسیار خوبی در این مدت صورت گرفته است و در حال بهبود وضعیت فعلی منطقه اند. امّا آنچه امروز می‌تواند کارهای منطقه را بیشتر و بهتر پیش ببرد، حضور در صحنه و فعالیتهای خیرخواهانه و جهادی است که علاوه بر کاستن آلام این هموطنان، یک امنیت روانی برای مردم مصیبت‌ دیده نیز به ارمغان می آورد.

در همین راستا هیأت روضه الزهراء -سلام الله علیها- شهرستان دزفول در نظر دارد برای کمک به ساخت و ساز و حل مشکلات یکی از روستاهای شهرستان سرپل ذهاب کاروانی را به منطقه اعزام کند. برای تحقق این امر ، هیأت نیاز مبرم به کمک شما هموطنان عزیز دارد؛ از تأمین مالی تا حضور نیروهای متخصص جهادی در منطقه.

خادمین هیأت روضه الزهرا (س) عاجزانه از عموم مردم تقاضا دارد کمکهای خود را خصوصاً از نظر مالی از این هیأت دریغ نکنند؛ تا این مجموعه مقدس بتواند در این شرایط سخت قدمی برای مردم رنج‌ دیده بردارد. ذکر این نکته ضروری است که بحمدلله با کمکهای شما مردم عزیز، نیازهای اولیه این عزیزان برطرف شده؛ امّا آنچه ضروری است اقدام سریع در جبران خرابیها و آباد کردن مناطق زلزله زده است.

والسلام علی عباد الله الصالحین

#مصطفی_محجوب
خادم هیأت روضه الزهراء- دزفول

شماره کارت بانک ملی
۶۰۳۷۹۹۱۸۴۴۵۹۵۶۶۴
۰۹۱۰۶۳۱۵۹۱۰

ارتباط با هیأت جهت اعزام به منطقه:
۰۹۱۶۱۱۶۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *